header

header

18 juli 2016

Det passade finfint!

Ja men då var vardagen igång igen. Och det känns kan jag lova. Blev helt slut efter den första dagen och det känns grymt hopplöst att hinna med allt som ska göras. Men jag är inte mer än människa och gör väl det jag hinner med. Resten får helt enkelt vänta!

Hade grym huvudvärk och var på uruselt humör när jag kom hem och när övriga familjen föreslog en utflykt var jag väl så där sugen måste jag erkänna. Men tänk, det var precis vad jag behövde! Vi åkte ut i skogen och gick upp på en topp. Fin utsikt och så himla skönt att vara i skogen. Gå omkring och filosofera. Äta lite blåbär och bara njuta av solen som värmde. En utflykt passade finfint denna måndag.









Nu gäller det att bita ihop och bara köra de tre dagar som är kvar innan det blir ledigt igen. Men först ska här kollas på ett avsnitt (eller två) av Hart of Dixie.

En fin måndagskväll önskar jag er!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!