header

header

27 juli 2016

Det är något som händer.

Att börja dagen med en promenad ner till en sjö när naturen vaknar till liv. Och att sen där sätta sig på en sten och njuta av stillheten och tystnaden. Det är saker jag gör när jag är i mitt paradis. Saker jag tar mig tid att göra när jag är här. Saker jag vill göra och unnar mig.

Detta är saker jag inte gör när jag är hemma. Då jag inte har tiden. Eller egentligen kanske jag har tiden men inte tillräckligt med ro i kroppen för att göra det. Men det är något som händer när jag är här, när jag är mitt i naturen. Och jag mår så himla bra av det. 


Efter min makalösa start på dagen så måste jag säga att resten av dagen fortsatt väldigt bra. Ett rullispass till grannlandet (det är nästan obligatoriskt när man är här) efter frukost. Sen lite bad och allmänt chillande innan mor och far dök upp. Rastande av liten kanin som ville vara ute och springa väldigt länge. 

Och i kväll - äntligen fick jag till den där fotograferingen jag funderat på så länge :). Inte helt optimala väderförhållanden men det känns ändå bra att ha varit där och testat lite inför den slutgiltiga bilden. 



Foto: ©CarinaHenriksson photo

Nu ska här njutas av glitter i sjön och en sol som är på väg ner. 

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!