header

header

20 juli 2016

Bara några timmar kvar....

Ja det är bara några få timmar kvar. Sen har jag tagit mig igenom en av årets tuffaste veckor på jobbet och så är det semester igen :). Och det ska bli skönt kan jag lova. Får nog lov att erkänna att jag är helt slutkörd i huvudet och stressnivåerna har skjutit i taket men i morgon då blir det ändring. Då väntar tre härliga veckor av ledighet och oj vad jag ska njuta.

Fullt upp hela förmiddagen och jag var rejält trött när jag kom hem. Så det blev till att vila och försöka hämta tillbaka lite krafter efter lunchen. Och när jag tog mig ut på ett ganska tufft träningspass - ja då kändes det som att livsandarna kom tillbaka - åtminstone lite ;).

Springa i skogen - något av det bästa jag vet.

Annars är det ganska tomt här hemma. Liten har varit hos en kompis hela eftermiddagen och är fortfarande kvar då dom ville sova över. Får väl se om vi får hämta senare i kväll. Annars misstänker jag att det kan bli jag som sover dåligt - det är ju så konstigt när hon inte är här hemma. Men det är väl bara att börja vänja sig antar jag......

En fin kväll önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!