header

header

22 juni 2016

Sommarkvällar.

Det finns väl inget härligare än att kunna gå ut om kvällarna och njuta av ljuset och värmen. Kvällarna de senaste dagarna har varit magiska och jag önskar att jag hade kunnat ta mig ut mera med kameran.

I går kväll tog jag med mig mamma ner till älven och jag tror att vi båda uppskattade den stunden lika mycket. Ja, det är onekligen något alldeles speciellt med kvällarna vi har nu. Vill ta vara på varje sekund och mota bort tankarna på att det snart börjar bli mörkare. Vill hinna njuta av många varma och fina sommarkvällar. Och visst är det så att vi har många fler framför oss :).







Annars är det nedräkning de luxe för moi. Endast en futtig arbetsdag återstår och sen kära ni, ja då tar jag semester!!!! Tre hela lediga veckor väntar och jösses så skönt det ska bli. Vi har inget spikat utan tänker nog mest ta dagarna som de kommer. Åka dit där det är fint väder och ha det gött! Men först ska en sista arbetsdag genomföras och sen var det visst midsommar också. 

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!