header

header

21 juni 2016

Som jag längtar.

Bara två dagar kvar nu. Två lååånga dagar tills det äntligen är semester och ledig dagar. Det är nedräkning nu. På allvar.

Och jag längtar efter semesterdagarna kan jag lova. Längtar efter dagar utan tider att passa. Efter dagar att ta som de kommer. Efter dagar då man känner att man har tid att göra saker som man annars struntar i för det blir för stressigt. Jag längtar efter dagar då vi har tid tillsammans. Men också efter dagar då jag har tid att göra det som jag vill. Ja, det ska onekligen bli skönt med semester.






En samling bilder från tidigare somrar.

I dag har det varit en motig dag. Tror jag redan gått in i något slags semester-mood. Kommer inte i säng om kvällarna och vaknar tidigt - ingen optimal kombo. Har turen att ha mamma och pappa här och det är så skönt. Så himla lyxigt att komma hem och få nylagad lunch och slippa äta matlådor. Och förutom all hjälp som jag är så innerligt tacksam över, så är det så himla skönt att ha dem nära. Det är ju tyvärr inte så ofta det händer men nu mår jag :).

När det gällde dagens träning så var det nära att jag skippade den. Hade hamnat i soffan och ville inte alls resa på mig. Men jag tog mig i kragen och tog mig ut på ett löppass. Lagom varmt. Skönt att svettas och röra på sig. Tid i skogen. Ja inte ångrade jag mig att jag ignorerade latmasken.

Kvällen spenderades ute i trädgården. Helt otroligt vad det växer bara det kommer lite regn. Men jag har inget emot att rensa och klippa. Tycker det är skönt och avkopplande att vara där ute.

Dags att ladda för näst sista jobbdagen i morgon!

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!