header

header

5 juni 2016

Rotade i bildarkivet.

Vart den här söndagen tog vägen har jag ingen aning om men vips var det visst kvällen. Och inget av det jag tänkt göra fick jag gjort. Så kan det gå men det blev en relativt bra dag ändå.

I förmiddags fastnade jag och började rota i mitt bildarkiv - som börjar bli oroväckande stort och som skulle behöva en rejäl rensning. Hittade några gamla bilder från en av de fotokurser jag gått och började redigera dessa.

Det är ju det som är så fascinerande med bilder. Att även om man ratar dem vid första försöket så kan man tycka att de är helt ok efter ett tag. Bara de har fått ligga till sig och man ser på dem med helt nya ögon. Så håll till godo, här kommer några gamla bilder som redigerats på nytt.

Fler kvällsfotograferingar ska det definitivt bli i sommar.

 Två karismatiska och vackra kvinnor.

Annars har jag en sån lust att fotografera! Har så många idéer som bubblar i huvudet just nu och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Största problemet för tillfället är att jag vet vilken miljö jag vill ta vissa bilder i men har inte hittat rätt plats här ännu. Det blir ju lätt så när man inte är uppvuxen här och därför inte känner till alla pärlor som finns häromkring. Antingen får jag vänta med mina bilder tills jag kommer hemöver där jag vet vilka ställen som skulle funka. Eller så får jag vända mig till någon som känner till platser här. Vilket det blir får framtiden (& mitt tålamod) utvisa :).

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!