header

header

6 juni 2016

En rastlös nationaldag & mera London.

Att vara ledig, slappa och inte göra något speciellt - det är ingenting för mig. Jag är sliten och borde tycka detta är skönt men icke! Det kryper i kroppen och hjärnan går på högvarv så fort jag försöker göra minsta antydan till att ta det lugnt. Så denna måndag den 6:e juni - Sveriges nationaldag - har jag minst sagt klättrat på väggarna.

Det började ganska bra i morse då jag gick loss och städade övervåningen, tvättade och fixade. Vi gjorde några ärenden och vips var det lunch. Men sen, OMG vad det har krupit och snurrat i kroppen. Försökte sitta ute i solen och läsa - gick inte. Försökte ligga och vila - gick absolut inte. När jag sprungit upp och ner tillräckligt för att bli less på mig själv gick jag in helt sonika in och jobbade ikapp i juniors fotobok i stället. Att det ska vara så svårt att koppla av och ta det lugnt.

Upptäckte också att jag helt glömt av att redigera en del bilder från vår resa till London så även det gjorde jag färdigt. Och eftersom kameran har fått vila denna dag så blir det mera bilder från London helt enkelt.

Vackra Hyde Park - äääälskar allt det lummiga och gröna

Harrods - här gjorde jag resans enda inköp....

 Mera Hyde Park

 De maffiga grindarna som håller allmänheten ute från Buckingham Palace.

Den engelska trädgården vid vårt hotell.

 Utsikt över Themsen från London Eye 


Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!