header

header

8 juni 2016

Bråda dagar.

Ja men då var det färdigjobbat för den här veckan. Två dagar hann jag vara på jobbet innan det blev långledigt igen. Inte mig emot för det har minst sagt varit bråda dagar men nu ska jag ta det lugnare - det har jag bestämt mig för.


Världens åskoväder höll mig vaken i natt så under förmiddagen gick jag i någon slags koma. Var grymt trött när jag kom hem och totalt osugen på att ge mig ut och träna i blåsvädret som var ute. Men så slog det dåliga samvetet till och jag gav mig ut på rullisarna. Visst blåste det och levde an men oj så mycket piggare jag kände mig när jag kom hem igen. Helt klart den bästa medicinen :).

I eftermiddags fick vi äntligen besök av mina föräldrar. Har längtat något grymt efter dom och är så glad att dom ska vara här några dagar.

Nu blir det till att ladda inför morgondagens skolavslutning.
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!