header

header

11 maj 2016

O.N.S.D.A.G

En helt vanlig onsdag har passerat. Inget särskilt spännande har egentligen hänt måste jag säga. Hann i alla fall med en stund i solstolen på lunchen och det var välbehövligt kan jag lova. Kroppen är så trött och stressad så jag känner mig som en sån där uppskruvad figur som snurrar fort men utan energi. Skulle verkligen önska att det vände snart och att energidepåerna blev påfyllda igen.

Något som är härligt är vädret och solen som visar sig vareviga dag. Och kvällarna ska vi inte tala om - jag säger bara ljuset. Det där efterlängtade ljuset har äntligen kommit tillbaka och jag vill bara ut och fota. Tyvärr finns inte den möjligheten just nu men även den tiden kommer - det är jag säker på :).








Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!