header

header

23 maj 2016

Måndag igen.

En rivstart i morse och så var veckan igång igen. Det har gått i ett ända tills jag satte mig ner just nu men nu hoppas jag på att hinna få en lugn stund innan det är dags att sova.

Älskar hur det blommar allt mer där ute.

Efter jobbet blev det mera "jobb" eller vad man ska kalla det. Redigerade klart en massa bilder innan det var dags att hämta vid skolan. När det var gjort svidade jag om och drog på mig målarkläderna. Hann precis måla klart innan regnet och åskan kom. Har inte kollat hur det ser ut där jag målade men jag håller tummarna för att färgen sitter kvar.

Nu ska jag försöka ta tag i någon av de saker jag ligger efter med - men sen ska jag slappa lite :).

Hoppas ni fått en fin start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!