header

header

14 maj 2016

Lördag i stugan.

Att en dag kan gå så oerhört fort. Men det är väl så när man trivs och har roligt :).

Min lördag i stugan började kl 05.20 och efter det kunde jag inte somna om. Men jag hann å andra sidan ut och gå en sväng, äta frukost samt slappa ett tag innan dom andra vaknade. Sen blev det faktiskt ett rullskidpass med Bodil till Norge och hem igen. Så himla skönt att det funkade med ryggen - kände nästan inget :).

Strax innan lunch slocknade jag faktiskt till en kort stund - välbehövligt och skönt! Ett besök vid hembygdsgården hann vi också med innan vi for hem och jag fick gå loss i skogen med kameran. En blå klänning, älghorn, träd och mossa var det som involverades och det blev precis de bilder jag tänkt mig. Riktigt nöjd med det måste jag säga.









I kväll blir det till att mysa i stugan och kolla på Eurovision. I morgon bär det hemöver igen - det ska bli skönt att få komma hem till M och E men jag hade nog kunnat stanna en dag till eller två ;).

Trevlig lördag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!