header

header

12 maj 2016

Galopp på en torsdag.

Torsdag och dags för veckans höjdpunkt för lilla fröken här hemma, nämligen ridning! Oj så hon älskar detta - så roligt att se. Och det är verkligen synd och skam att jag ska vara allergisk för annars hade nog även jag med all säkerhet börjat rida.

Eftersom M är på vift föll det på min lott att hänga med till stallet denna torsdag och det gjorde mig inte så mycket. Det var riktigt gött att stå där i solen och se hur duktiga alla barn har blivit. Galoppträning stod på schemat för dagen och visst blev det galopp där i paddocken.



Annars har det varit en kaotisk dag. Den började tyvärr inte särskilt bra och får man den starten så fortsätter det gärna likadant. Men nu framemot kvällen börjar läget bli under kontroll och jag hoppas kunna slappna av så pass mycket att jag kan sova i natt.

I morgon är det dags att inleda helgens äventyr :).

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!