header

header

22 maj 2016

En helg som flög iväg.

Neeeej!!! Vill inte att söndagen och då helgen snart ska vara över. En massa fix här ute har gjort att tiden bara flugit iväg och att man inte riktigt hunnit med allt man velat göra. Men nu var ju det andra tvunget att göras så det var ju bra att det blev gjort.

Inledde dagen med att måla och gjorde så hela förmiddagen. Höll på ända tills handlederna och ryggen sa ifrån och jag fick ge mig. Sen blev det till att städa kaninbur samt försöka röja lite här inne innan det var dags att skjutsa E på fest som en klasskompis ordnade. Jag passade på att köra ett långpass löpning under tiden hon var på festen. Så när det var dags för henne att åka hem hade jag hunnit springa två timmar. Så himla gött att få den tiden där ute i skogen :).

Söndagskvällen bestod av mera fix ute och rastning av liten kanin. Hann som sagt inte med allt som skulle göras men man får vara glad över det man hann med, istället för att tänka på det andra.

En kortvecka väntar och det passar mig alldeles utmärkt. Nu ska här försökas att hitta något att kolla på innan det är dags för sängen. Tablån lockar inte ett dugg så detta kan bli spännande.

Längtar efter ljusa sommarnätter tillsammans med kameran.

Ha det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!