header

header

28 april 2016

T.O.R.S.D.A.G

Äntligen torsdag och slut på jobbveckan säger jag. Den här veckan har det varit så himla segt med precis allt. Det har varit segt att jobba. Ta sig upp på morgnarna. Att träna. Att hitta på saker. Ja, i stort sett allt har gått trögt.

Känns som det är många som är trötta nu men bara vi får lite vårsol och värme ska väl det bli bot på den tröttheten.


Har haft tämligen fullt upp sen jag slutade jobbet i dag. Väntar fina vänner på middag i kväll så det var ju lite som skulle fixas till det. Och sen var det ju det där med träningen. Hade planerat att åka ett rullskidpass men när regnet öste ner ut - nja, då fick rullisarna vänta till en annan dag. I stället blev det ett styrkepass som hette duga. Råkade visst köra lite för hårt med armarna så nu får vi se hur det går att laga maten i kväll - bara att skriva på tangentbordet är lite problematiskt måste jag säga.

Tre lediga dagar ligger framför mig och det ska bli så skönt. Men först en kväll med vänner :).

Önskar er en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!