header

header

30 april 2016

Sista april.

Bara några timmar kvar av årets april och jag måste säga att jag inte kommer sakna dig. Du har tyvärr inte bjudit på någon höjdarmånad utan mest gett oss regn, mörka moln och temperaturer nära nollstrecket. D-vitaminbristen har varit stor och vårtröttheten ett faktum. Nu ser jag fram emot att maj kommer och ger oss allt det som en vårmånad ska ge.

Ingen höjdarmånad som passerat och tyvärr ingen särskilt bra lördag heller. Det är ju så där i bland att man helt enkelt inte är i form och så har det varit i dag. Pallrade mig ut på ett racerpass i morse men nja, dålig form och det var inte superkul. Sen fortsatte tyvärr resten av dagen ungefär likadant, helseg och trött - då orkar man liksom inte göra något vettigt. Så förutom att rasta kaninen och en promenad bort till affären så har det varit väldigt slött.

Men är man energilös så kan det pigga upp att få lite tid för Photoshop. Satt en stund i går kväll och hamnade där även i dag. Har en del bilder som väntar på att få skapas men den nedan var det jag hann med i dag.

Samma bild i olika färgställningar.

Nu tänker jag hoppa i myskläderna och kura under en filt resten av denna kväll. Inget större valborsfirande här i huset men just i dag passar detta bra.

Ha en trevlig valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!