header

header

22 april 2016

En fredag utan vatten.

Började denna fredag med att städa uppe. Står inte ut med stöket på nedervåningen så jag måste åtminstone ha ordning här uppe. Efter att E skjutsats till skolan drog jag ut i skogen på ett distanspass löpning. Soligt och fint men hu så kallt. Nordan friskade i rejält och bitvis var det riktigt kyligt. Kroppen börjar långsamt bli piggare efter förkylningen och äntligen kändes det lättare, framför allt i benen. Skönt att det går åt rätt håll :).

Resten av dagen har jag mest farit fram och tillbaka och fixat saker samt försökt hålla mig undan rörmokaren som äntligen behagade dyka upp. En rörmokare i huset innebär ju oftast att vattnet stängs av. Märkte främst av det när jag skulle duscha efter träningen. Tur man har snälla grannar som lägger ut en nyckel så man slipper duscha i kallt vatten. Tusen tack familjen Ö, ni är bara bäst ❤︎.





Det får bli fler bilder från min tur i skogen i går. Har tyvärr inte hunnit ut med kameran i dag. 

Vad resten av dagen och helgen bjuder på vet jag inte riktigt. Misstänker att det mest kommer handla om att få ordning i tvättstugan men ett och annat träningspass tänker jag också hinna med.

Ha en fortsatt fin fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!