header

header

8 april 2016

Det känns så bra!

Det har varit en dryg vecka då jag inte orkat något överhuvudtaget. Har varit och jobbat och fixat det nödvändigaste här hemma men det har också varit allt. Har nog aldrig vilat så mycket som den här veckan (har ju något roligt att se fram emot i morgon och då MÅSTE jag ju vara frisk). Men i dag så - äntligen säger jag.

I dag har jag äntligen känt mig bättre och äntligen orkat göra saker. Eller rättare sagt, tvingat mig att göra saker. Även om jag varit sjuk så har jag känt mig så oerhört förslappad. Det är inte riktigt jag att inte göra något. Att bara ligga och lata mig. Men nu börjar som sagt livsandarna att återvända och det känns så bra :).

Fredag och jag har varit ledig. I vanliga fall brukar jag träna på fredagsförmiddagarna men i dag blev det först lite vila, sen fixa ärenden och tvätta. Skulle sen hämta E vid skolan men hon följde med en kompis hem så jag tog en promenad (så himla skönt!!!) och sen städade jag huset.

Längtar efter ljumma sommarkvällar.

Nu blir det till att fredagsmysa resten av kvällen. I morgon mår jag förhoppningsvis ännu bättre och om några dagar kanske jag t.o.m. kan börja träna igen :).

Önskar er en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!