header

header

19 april 2016

Den har kommit tillbaka!!

Tisdag och en dag som varit riktigt upp och ner men bra ändå. Det som varit mindre bra är att renoveringen av tvättstugan/badrummet drar ut på tiden och jag är less på röran som en renovering innebär. Men det är inte det som jag ska fokusera på utan det som varit bra.

Och det som varit bra är att solen har visat sig. Att Emma och jag har spelat både basket och hoppat hopprep. Att vi varit ute en bra stund med hårbollen. Att jag tränat fastän jag egentligen ville strunta i det för jag var trött. Och sen är det ytterligare en sak som är så himla bra - fotoinspirationen har kommit tillbaka!!

Åter känner jag en sådan enorm glädje i att få ta bilder. Att få sitta med dem och redigera efteråt. Att  hjälpa just den där känslan jag eftersträvar lite på traven. Just nu sitter jag var ledig stund med mina bilder. Redigerar och planerar nya projekt. Man kan onekligen säga att fotolusten har kommit tillbaka :).


Två gamla bilder från arkivet som fått ny redigering. 

Nu ska här kollas hotell och saker att fördriva tiden med i en storstad. En resa väntar framöver.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!