header

header

14 april 2016

Dagarna bara går.

Redan torsdag. Helt otroligt - dagarna bara går. Så himla mycket att göra denna vecka så jag har knappt haft tid att sitta vid datorn. Eller nja, suttit vid datorn har jag ju gjort men då har jag redigerat :).

Tog ju massa porträtt på mina fina vänner som var snälla och ställde upp som modeller i lördags. Ni må tro att det har kliat i fingrarna att få sätta i gång och redigera. Så det är väl det jag har gjort när jag har haft en ledig stund över. Ska bli så spännande att få visa de färdiga resultaten för dem.

Brusiga porträtt i svartvitt - älskar´t!


Sen har jag ju bestämt mig mig igen att sluta med socker (det ballade ur aningens efter min födelsedag.....) och det har gått superbra! Det är konstigt, bara man bestämmer sig så går det. Visst har jag känt lite sug efter något sött - speciellt efter maten - men jag hade visst köpt en superbra bok med massa nyttiga godsaker. Boken heter Smarta sötsaker och är skriven av Ulrika Hoffer. Gjorde kokosbollar häromdagen och oh my så goda de var! Svårt att tro att det varken är socker eller något onyttigt i dem. Det mesta går som sagt, bara man vill.

Fredag i morgon och en dag med massa tid för mig själv. Hade tänkt träna men annars är schemat tämligen fritt. Om vädret tillåter kanske det blir en tur med kameran :).

Önskar er en fin kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!