header

header

11 april 2016

Allt bara flöt på.

Den sköna känslan från helgen har hållit i sig när denna vecka börjat - så himla härligt! Allt flöt på i morse och även resten av dagen. Visst är det härligt när allt bara funkar :).

Och sen blev ju dagen ännu bättre när jag kunde smyga igång med träningen i dag! Så gött att springa en sväng - inte så länge men ändå. Att få röra på sig och svettas igen - lovely. Tog det lugnt så jag hoppas på att det blir en tur i morgon också.

I morgon hoppas jag på en tur ut i skogen igen.

Annars går vardagarna i rasande fart. Vi jobbar, går i skolan, rastar kaninen (& ja vi får fortfarande jaga när selen ska på....) och gör allt det där som måste göras. Renoveringen av tvättstugan/badrummet går framåt. Nu sitter nästan allt kakel på väggarna och golven är också nästan färdigt. Jag kämpar på och gör mitt bästa för att ignorera oredan och det går fortfarande rätt bra.

Och sen sitter jag ju en del vid datorn och redigerar. En aktivitet i helgen var ju att jag fick fota porträtt av mina vänner. Det blev många fina bilder och det är dem jag sitter med när tid ges.

Nu är det någon ute på altanen som pockar på min uppmärksamhet. Det är väl bäst att gå ut och klia honom lite bakom örat.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!