header

header

6 mars 2016

Zzzzzöndag.

Vissa dagar önskar man bara ska ta slut så man kan få gå och lägga sig igen. I dag är en sån dag. Efter sömnen i natt eller snarare bristen av sömn i natt, så har den här dagen varit hemsk. Jag har varit så trött och slut att jag t.o.m. fick skippa det tänkta skidpasset i morse - och då är det illa kan jag lova. Känner mig inte helt nöjd med det beslutet då jag verkligen skulle behövt lite tid för mig själv, men ibland får man lyssna på vad som är bäst för kroppen helt enkelt.

Börjar faktiskt längta efter att springa i skogen igen. 

Så det har verkligen inte varit någon effektiv dag i dag. Vasaloppet på tv och så gick förmiddagen. Tvingade mig i alla fall att köra 1 timmes styrka framför tv:n så då kändes det väl lite bättre för stunden. Har passat på att hänga med hårbollen också lite grann - känner att han blivit försummad på sistone. Junior har en kompis här och dom underhåller tack å lov sig själva (även om jag är bra sugen på att ta på mig ett par hörselkåpor då ljudnivån inte direkt gynnar min huvudvärk.....).

Nej, vissa dagar gillar man inte att vara ensam vuxen här hemma. Men det är bara att bryta ihop och komma igen. I morgon är en ny dag och (förhoppningsvis) ligger en hel natts sömn framför mig. I can´t wait!

Hoppas ni har det bra!


1 kommentar:

  1. Usch, de är trista de där dagarna. Dagar med avigsidan utåt som jag brukar kalla dem. De behövs de med men visst är det skönt att de bra dagarna är i majoritet. Jag hoppas att din måndag har börjat på allra bästa sätt och är full av energi och glädje. :)

    Ta hand om dig kära Carina!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!