header

header

13 mars 2016

Inte riktigt enligt plan....

Vaken otäckt tidigt i morse och därför var jag även i skidspåret väldigt tidigt. Hade planerat att köra ett riktigt långt pass och verkligen passa på att njuta av det som mycket väl kan vara den sista helgen för fin skidåkning.

Kände redan på första varvet att det var något som inte var som det skulle i kroppen. Den var liksom inte med som den brukar. Trodde att det berodde på att fästet inte var helt hundra och gav mig ut på ett andra varv. Hann dock inte åka så långt förrän det bara högg till i ryggen i en uppförsbacke. Det gjorde så f-benat ont så jag inte fick luft till att börja med. Försökte lugna ner mig och börja åka igen men det gick bara inte. Det var inte så mycket mer att göra än att försöka kravla sig till bilen och åka hem :(.

Nej, skidpasset slutade inte riktigt enligt plan och att besvikelsen var stor behöver jag nog inte ens nämna. I stället för många timmar i spåret blev det ryggläge på golvet för min del :(. Proppade i mig värktabletter och tog mig åtminstone ut i finvädret, vilket var bra mycket bättre än att ligga inomhus. Emma fick ut sin cykel och körde premiären för året. Det märks onekligen att det börjar bli vår.


I morgon är det jobbdag som vanligt när det blir måndag. Får väl se om jag orkar sitta på kontoret eller om det blir att jobba hemifrån.

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!