header

header

4 mars 2016

Blir samtidigt lite rastlös.

Sista dagen på sportlovet - jo, jag vet att det är en helg kvar - och ute vräker snön ner. Hade planerat ett skidpass men nja.... Tog mig inte ut i morse utan föredrog inneträning i stället. Styrka blev det och jag kommer garanterat ha träningsvärk i morgon. Har liksom kommit av mig med just styrketräningen nu i vinter - vill ju helst vara ute i skidspåret när tillfälle ges :).

Skjutsade Emma till en kompis när jag hade tränat färdigt och där har hon varit hela dagen. Det känns väldigt konstigt när hon inte här hemma och man blir lite handlingsförlamad. Helt konstigt men jag blir samtidigt lite rastlös också. En hel massa tid men jag vet inte vad jag ska göra med den. Vad gjorde man egentligen med all sin tid innan man fick barn?

I dag blev det att stryka kläder, städa och plocka för min del innan jag hamnade i tv-soffan med stickningen. Både Dallas och Hem till gården hann jag avverka innan samvetet slog till och det fick vara nog. Vad det blir resten av denna fredag har jag ingen aning om. Den som lever får se :).

Dom här armarna kommer göra ont i morgon.....

Riddari-tröjan växer fram.

Mitt C i guld som jag fick när jag fyllde år.

I går hamnade vi i skidspåret igen, junior och jag. Jag var grymt trött efter att ha kört ett ganska hårt skidpass på morgonen men när hon självmant ville ut och åka - ja då var det bara för mamman att bita  ihop och ge sig ut. Men att valla i nollgradigt före med lite regn i luften - där gick min gräns så vi fick köra på skate-skidorna i stället - och det gick ju finemang :).


Emellanåt som att se sig själv i mindre format.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!