header

header

28 mars 2016

Annandagen

Ja men så var ju påsken 2016 snart slut. Fattar inte hur den kunde gå så fort men det är väl så när man umgås med fina vänner och har roligt :).

Den här "söndagen" - ja det har faktiskt känts som en söndag - har det blivit cykelpremiär för min del. Inte på racern dock utan det var mountainbiken som luftades. Och känslan var väl ungefär den samma som när jag åkte sista passet innan vintern - trist. Jag kan inte hjälpa det men just cykel tycker jag är så fruktansvärt tråkigt just nu. Men det blir säkert bättre framöver.

En större del av dagen har spenderats utomhus - ville ju så klart passa på att ta vara på solen som kikade fram. Hann sitta och sticka några varv på farstukvisten. Hann kratta och rensa lite i trädgården. Hann rasta grannkaninen samt göra två försök att få vår gnagare att skutta runt ute. I dag var han dock inte på humör utan det blev två korta svängar innan han hoppade in i hagen igen. Är man inte på humör så är man inte.

Junior svängde ihop chokladmuffins till fika i dag.



Inte på sitt bästa humör men grymt söt ändå ❤︎

I morgon och på onsdag ska jag försöka få till lite jobb. Sen väntar faktiskt en liten resa framemot onsdagen - det gäller ju att ta vara på lovdagarna :). Nu ska jag försöka jobba ikapp lite med redigering av bilder - ligger en del efter.

Ha det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!