header

header

13 februari 2016

Härligt trött!

Alltså, den här lördagen. Vilken alldeles perfekt och fantastisk dag!! Precis en sån dag jag behövde och denna kommer jag leva på länge, länge :).

Började denna lördag ute i skidspåret. Var ute tidigt och det var helt underbart att susa fram i fjällterrängen. Fick till ett riktigt bra pass och var hög av endorfiner när jag kom tillbaka till stugan. Övriga familjen var i slalombacken och jag passade på att se lite skidor på tv:n från världscupen i Falun.

Efter en liten lur på soffan, kortspelande med junior var det dags igen. Ett klassiskt pass i superfina spår och denna lördag gick in som en av de bästa på länge. Men nu är jag trött. Så där härligt trött som man ska vara när man kört två hårda skidpass och åkt många mil.






Men nu är det hög tid att krypa till kojs om man ska orka ut och köra i morgonbitti igen.

Ha det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!