header

header

19 februari 2016

Härlig fredag!

Ja men det blev väl en ganska härlig fredag måste jag säga! Har visserligen haft fullt upp men har kunnat göra det i min takt och utan stress -  så himla skönt!

Inledde (som vanligt nu för tiden) även denna fredag med ett skidpass efter att jag lämnat Emma i skolan. Hade turen att lyckas åka när temperaturen höll sig på minussidan, så jag hade ganska bra fäste - detta trots att jag vallat själv. Kroppen kändes ok och jag fick till ett hyfsat bra pass :).  


Sen har det liksom gått i ett: handla, tvätta, stryka, hälsa på i skolan (önskemål från Emma) samt börjat baka så smått (en födelsedag börjar närma sig......). Solen kikade fram en kort stund och givetvis var jag tvungen ut med lill-kameran. Fotosuget börjar komma tillbaka mer och mer för varje dag det blir ljusare. Vill fota porträtt så jag ska nog se om jag kan få någon att ställa upp framför kameran vad det lider.




 Hämtade även ut ett paket med garn som jag beställde i går - snacka om snabb leverans. Jag har länge velat sticka en Riddari-tröja men har velat fram och tillbaka vilka färger jag skulle välja. När jag till slut bestämde mig - ja då fanns det naturligtvis inte de rätta färgerna i det garn jag valt. Så det var bara att börja om från början och fundera på nytt. Har funderat och funderat men i går så tröttnade jag på mig själv och bara bestämde mig. Fick som sagt hem garnet i dag och jag är ärligt talat lite skeptisk men det är bara att sticka så får vi se hur det blir.


Snart dags att krypa upp i soffan och duka fram fredagsmyset!

Ha det gött!

1 kommentar:

  1. Underbara bilder Carina och jag förstår att du njuter av dina vackra morgnar i skidspåret. Vilket härligt sätt att börja dagen. :) Vad spännande med garn till en tröja och jag är säker på att det kommer att bli hur fint som helst. :)

    Ta hand om dig fina Carina och njut av en härlig vinterhelg.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!