header

header

11 februari 2016

Gröna mattor....

.... men ändå så himla fint att åka skidor. Tack och lov för konstsnöslingan vi har att snurra på säger jag bara. Visst blir det många varv och visst hade det varit roligare att åka långa, fina turer men om vi inte hade haft den hade vi inte kunnat åka alls.

I dag hade jag nästan tänkt strunta i träningen då jag var så fruktansvärt osugen och trött men som tur var kom jag på bättre tankar :). Skärpte till mig och drog ut på ett pass innan Emma skulle hämtas från skolan. Inte den bästa formen men huvudet fick sitt och jag var betydligt piggare när jag tränat färdigt.

Inte riktigt lika mycket snö i terrängen här hemma.....

Sen var det bara att sätta igång och fixa allt som skulle ordnas inför helgen. Jag är ju sån där att jag inte vill komma hem när det ligger fullt med tvätt i tvättkorgen eller när det är ostädat - så det är sånt jag ägnat eftermiddagen och kvällen åt. Men nu tror/hoppas jag att det mesta är ordnat så jag kan ta det relativt lugnt i morgon innan det är dags för lite miljöombyte :).

Nu ska det väntas på att junior i rummet bredvid ska somna och sen är det minsann dags för dagens avsnitt av Emmerdale!

Önskar er en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!