header

header

28 februari 2016

Den bästa helgen på länge!

Helgen som varit måste jag säga har varit den bästa på väldigt länge. Vädret har ju varit mer än fantastiskt. Vårvintern har onekligen visat sig från sin bästa sida - har njutit av varenda sekund jag varit ute.

Helgen har också varit bra då mamma och pappa har varit här. Tycker det är så trist att vi bor så långt från varandra och aldrig får det där vardagliga. Men nu har dom varit här och det är jag mycket glad över då jag tycker så mycket om dom ❤︎.

Skidor har det så klart blivit. En grymt fin klassisk tur i morse med superfina spår och bra fäste - då kan det ju inte bli annat än bra :). I eftermiddags tog vi oss ut på en tur på skridskorna. Och även den turen var fantastisk fin - strålande sol, fina isar och behaglig temperatur. Ja, den här helgen har verkligen varit den bästa på länge.

Älskar när man kan åka på myrarna!







Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!