header

header

2 februari 2016

Bläddrade i arkivet.

Det där med att redigera bilder är onekligen en hel djungel men ack så roligt! I dag när jag satt på jobbet kom det bara över mig - jag ville bara hem och redigera bilder!!

Så när det vankades lunch och vilodag från träning. Ja då hamnade jag framför datorn och satte igång. Bläddrade i arkivet och hittade två gamla bilder som jag satte tänderna i. De är tagna vid två helt olika tillfällen men med liknande redigering går det utmärkt att använda dem tillsammans :).



Är även väldigt sugen på att ta mig ut och fota. Vädret är ju hyfsat men kroppen skriker av behov att vila så vi får se. Kanske hamnar jag i fåtöljen med stickningen i stället.

Ha en fortsatt fin tisdag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!