header

header

24 januari 2016

Vi tog oss ut en sväng.

Söndag och en temperatur som närmade sig nollstrecket på termometern. Med fåglar som kvittrade i träden kändes det mer som en vårvinterdag i mars än en vintersöndag i januari. Oerhört härligt att vara ute i dag måste jag säga.

Började min söndag med att fortsätta sticka på ytterligare ett par halvvantar. Är inne på mitt tredje par nu och det är lika roligt att sticka detta par som det första. Sen tog jag mig ut i spåret. Fick åka till ett annat ställe i dag då det var tävling och avstängt på det vanliga. Kul med miljöombyte och vilket träningspass jag fick till. Gick så oerhört lätt att jag blev helt lycklig. Att man kan bli så glad av att åka skidor :).

Tyvärr är junior fortfarande förkyld med hosta och feber så någon vinterutflykt kunde vi inte ge oss ut på. Men frisk luft skadar inte när man är sjuk så vi pälsade på oss och gick ut här hemma en sväng. Och det gjorde gott för både kropp och själ. Lite lugn lek med grannbarnen och sen en kort promenad där jag drog henne på boben - och vips var vi mycket piggare.

Frisk luft - bästa medicinen.

Vackra, fina vinter <3. 

En Harry Potter-målarbok, ja det har jag skaffat mig och det är grymt avkopplande kan jag lova.

I morgon blir det till inleda veckan med att jobba hemifrån men nu tänker jag avsluta helgen med att plöja ett eller två avsnitt av The Vampire Diaries. Älskar den serien!!

Ha en fin kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!