header

header

5 januari 2016

Skidor & ett kärt återseende.

Vi fortsätter att fira jullov och har det oförskämt bra i fjällen. Sköna dagar tillsammans och emellanåt lite på egen hand.

I morse när pappan fick sovmorgon roade jag och Emma oss med kortspel där Emma till slut gick segrande ur striden. Efter det hårda nederlaget tog jag mig ut på ett fantastiskt fint träningspass. Alltså soluppgången jag fick uppleva var magisk!!! Känner mig så himla lyckligt lottad som får uppleva stunder som denna. 

Efter lite mera kortspel och lunch fick jag med mig junior upp till skidstadion där vi avverkade många varv. Jösses vad hon pinnade på och bäst var det så klart när hon åkte från morsan ;). 

Och i kväll har jag varit och träffat en väldigt go tjej som jag inte sett sen vi gick i samma klass i tvåan på gymnasiet. Stötte på henne i skidspåret i dag och vi fick till en pratstund nu i kväll. Så himla roligt att ses efter alla dessa år och jag hoppas verkligen att det inte dröjer lika länge tills vi ses igen. 





Ha det fint! 
Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!