header

header

10 januari 2016

Så var jullovet över.

Söndagkväll och det är bara att konstatera att jullovet har haft sin sista dag. I morgon väntar skola, jobb och vardag igen. Och det är ju det där med vardagen - motigt är det att den kommer men jag försöker vända på de negativa tankarna. Fick en klok kommentar häromdagen: att man faktiskt ska vara glad att vardagen kommer och att man får uppleva den. Så det är dessa ord jag tar med mig i morgon när det är dags igen.

Vi har haft en ganska soft söndag i snövädret Emma och jag. Och det var skönt måste jag säga - att få dra ut på ledigheten och ha det gött. Hade jag turen att få barnvakt (när M är ute och flänger och far) så jag kunde ut träna. Skönt att få svettas lite i spåret :). Sen var vi - eller i alla fall jag - tvungen att se le grand finale av Tour de Ski. Grymma och imponerande insatser som vanligt och det kommer kännas lite tomt nu när det är slut.

Kameran har fått vila i dag så det får bli en bild från gårdagens skridskotur.

Nu ska här surfas lite innan det är dags att försöka sova.

Ha det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!