header

header

27 januari 2016

Så mycket bättre.

I dag hade jag verkligen ingen lust att träna. Inte när termometern visade + 6 grader och asfalten låg blöt och slaskig ute. Usch, hade nästan ångest innan jag bara bestämde mig, bytte om och gav mig iväg.

Och visst är det lustigt. Att de gånger det känns öken att träna - ja det är nästan de gånger det går som bäst. Och oron jag hade haft över hur skidspåren skulle se ut visade sig ha varit helt i onödan. Visst var det lite sugande före och visst var de klassiska spåren lite slitna men förhållandena var så mycket bättre än jag hade trott :). Så trots mildväder så fick jag till ett riktigt bra distanspass.

När det fortfarande var minusgrader ute.

Junior kunde äntligen gå till skolan i dag så det blev en hel arbetsdag för min del. Men jag har liksom svårt att koncentrera mig och motivera mig på jobbet just nu. Det är så mycket annat som lockar och drar som jag hellre vill göra. Men det är bara att bita ihop för räkningarna ska ju betalas också.

Nu börjar det bli dags att försöka hitta på något till middag till övriga familjen. Själv har jag lyxen att vara bortbjuden i kväll :).

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!