header

header

1 januari 2016

Ett nytt år & en bra start!

Nyårsdag och lite lagom småsegt - som det ska vara den första dagen på året när man sovit på tok för lite. Nu är det ett nytt, oskrivet år som väntar och jag tycker det ska bli kul. Har inte avgett några nyårslöften utan har i stället, liksom de senaste åren, satt upp olika mål. Vilka dessa är håller jag för mig själv men jag tror att bara jag lyckas uppfylla något av dem så kommer det bli bra.

I går sa vi hej då till 2015 med fina vänner här hemma. En riktigt lyckad kväll blev det och vad annat kan det bli när man äter gott, barnen leker och har kul och man skrattar så man gråter. Är så glad att ha dessa vänner i mitt liv.






Ett riktigt gott slut blev det och det nya året har börjat riktigt bra. I morse for jag och en vän till grannstaden där det äntligen blivit en längre slinga för skidåkning. Ett lätt snöfall, grått och mulet men vad gjorde det när man hade bästa sällskapet och det var superfint att åka. En bättre start på 2016 kunde jag inte tänka mig.

Tur att det går att göra snö :).

Hoppas att ni haft en bra start på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!