header

header

28 januari 2016

Blev sittandes.

En riktigt soft torsdag har jag haft - helt utan stress och det passade ypperligt må jag säga. Gjorde undan lite ärenden och körde ett styrkepass (kommer nog inte kunna röra mig i morgon misstänker jag) innan Emma skulle hämtas från skolan.

Sen skulle jag bara sätta mig ner och redigera några bröllopsbilder som beställts i efterhand. Och när jag var klar med det råkade jag visst bli fast bland bröllopsbilderna. Synd att man ska bli så hiskanes nervös när man ska fota bröllop för jag tycker ju det är fasligt roligt. Speciellt när man sitter och kollar igenom alla bilder man tagit och minns dagarna. Men det är som det är just nu i alla fall. När jag fastnade bland alla bilder så blev det ett bröllopscollage av bara farten :).

Och nu började jag längta så smått efter sommaren också.....

Nu var det ju det är med middag också, måste verkligen slita mig från datorn och laga mat.

Ha en go torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!