header

header

18 december 2015

Premiär.

Var inte ett dugg sugen på att träna i morse utan det var en rejäl tröttmössa på kan jag säga. Men när junior skjutsades till skolan slängde jag in pjäxor och skidor i bilen i fall att (hade även ett par löpskor med för säkerhets skull). Kom upp till stadion och det såg lovande ut så jag spände på mig skidorna och började åka. 

När jag insåg att det inte var mer än 400 m som var åkbart - ja då var det nästan så att jag struntade i det hela. Men det där med att ge upp, nja - det ligger inte riktigt för mig utan jag kan vara väldigt envis när det gäller vissa saker. Och det var jag även i dag. Så när jag hade åkt det antal kilometer jag bestämt mig för hade jag visst snurrat på den där slingan i över 1 1/2 timme. Det visade sig att bara man kopplade bort huvudet och bara körde på så gick det finemang. Så nu är skidpremiären för säsongen avklarad. Om det var särskilt kul? Nja, kommer nog inte att åka varje dag utan löpskorna kommer nog att fortsätta att luftas framöver. 


Hade tänkt att det skulle bli en ganska lugn fredag men det blev det visst inte. Tog tag i massa saker som jag skjutit upp och vips var det dags att hämta världens sötaste lilla tomtenissa från skolan. Sista dagen i skolan och snart väntar jullov. Men först ska den sista helgen innan julafton passera och de sista förberedelserna inför julen ordnas. 

Hoppas ni får en fin fredag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!