header

header

23 november 2015

Vardagslyx.

Ännu en dag med en sol som strålade och gjorde mig så där glad som man kan bli av fint väder. Hade lite tid över innan junior skulle hämtas från skolan, så jag drog på mig långkallingarna och drog till skogs.

Det är verkligen så där ofattbart vackert där ute just nu. När frosten ligger som ett tunt täcke på marken och solen silar genom träden. Det är nästan som att kliva in i en sagovärld och jag kan inte se mig mätt när jag är där ute. Älskar stillheten. Känslan av att vara helt ensam. Att kunna höra tystnaden. Att känna lugnet komma och inspirationen flöda. Ja, att vara i skogen är en vardagslyx som jag unnar mig så fort jag kan :).

Hade så klart med mig kameran, så i dag får ni följa med på min härliga stund i den frostnupna skogen.









När jag kom hem så behöll jag långkallingarna på och drog upp julmusiken på högsta volym och började baka lussekatter. Är det något jag gillar så är det lussekatter. Och sällan doftar det väl jul som när man har bakat just dessa. Självklart blev det provsmakning efter maten i kväll. Mumma, så gott det var!

Hoppas ni fått en bra start på veckan!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!