header

header

2 november 2015

Tror jag behövde detta.

Dagarna med sol och bad går i varandra och i morgon är det sista dagen i värmen. Har börjat bli rastlös och börjar känna mig nöjd och längta hem. Men jag tror att dessa dagar var precis vad jag behövde. 

Det har som sagt varit dagar med fantastiskt väder och rejäl avkoppling. För här funkar inte nätet så surfandet har varit minimalt - vilket jag tror varit bra för mig. För visst är det så att man sitter och slösurfar bort en massa tid och avsaknaden av internetuppkopplingen har faktiskt varit skön måste jag erkänna. Ska försöka hålla i detta när jag är hemma igen. 


Utsikten från terassen där vi ligger och solar :)

Hoppas ni har det bra!

Kramar från solstolen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!