header

header

15 november 2015

Söndag morgon.

Vissa dagar börjar inte som man tänkt sig. Ibland kan det t.ex. vara så att man sover betydligt längre än vad man planerat.... Det är väl i och för sig ingen större katastrof att sova till halv åtta (vilket är länge för att vara mig), utan jag får väl se det som att det var vad jag behövde.

Men grejen är den att när det inte börjat som man tänkt sig så brukar fortsättningen inte heller bli särskilt bra. Tyvärr stämde detta in för mig denna morgon och vi får väl se om jag lyckas vända på trenden eller om hela dagen kommer fortsätta vara sk*t (ursäkta ordvalet).

Hann i alla fall ut med kameran en sväng i morse och hann fånga solen när den gnistrade så där vackert i frosten.








Hoppas er söndag blir bra.

1 kommentar:

  1. Dagen kan inte ha varit helt skit, det är dina vackra bilder ett bevis på. :) Jag hoppas att dagen blev bättre och att den nya veckan har fått en riktigt bra start?

    Ta hand om dig vännen!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!