header

header

9 november 2015

Saknar dom.

Att inte ha sina föräldrar i närheten är inte alltid lätt. Att inte kunna ha den där vardagliga kontakten. Att inte kunna bara titta in en sväng för att man känner för det. Eller bara hitta på något spontant tillsammans. Vissa dagar är detta mer påtagligt än andra och i dag är det en sån där dag.

Det spelar ingen roll att jag inte är liten längre - jag saknar mamma och pappa. Så är det bara!

Ny vecka och rivstart direkt. När ska det lugna ner sig?? Jag bara undrar. Allt går verkligen i 120 för tillfället och jag hinner inte med. Men så ser det antagligen ut för dom flesta och jag är rätt säker på att fler än jag ställer sig denna fråga. Men som så många gånger förr är det bara att gilla läget och hoppas på att det lugnar ner sig snart.


Hoppas ni haft en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!