header

header

30 november 2015

Glöggmys.

När pappan i huset är borta, ja då passar vi på att bjuda in några vänner på glöggmys en helt vanlig måndag i november. Vi är ju några kompisar som brukar försöka träffas en gång i månaden hos varandra och äta middag. Något jag tycker är helt suveränt då man inte hinner ses så ofta. Då är det helt perfekt att ha dessa träffar att se fram emot.

Men i dag blir det inte middag utan glögg och lite julinspirerad fika, bara för att ses helt enkelt :).




Annars är det en vecka då jag sköter markservicen själv här hemma då pappan har farit till Asien. Har bestämt mig för att inte pressa mig att hinna med en massa saker, utan göra det som behövs och inget mer.

Dags att fixa lite mat till kvällen och sen invänta fina vänner :).

Hoppas ni fått en bra start på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!