header

header

1 november 2015

Ännu en dag i solen.

Det känns verkligen helt upp och ner att det är november och här går jag runt i shorts och bikini. Vanligtvis så är det ju nu man börjar dra på sig mössa och vantar. Men det känns helt ok måste jag säga att ligga och lapa sol vid poolkanten och svettas emellanåt när solen blir lite för varm. 

I dag har det verkligen blivit en heldag vid poolen. Har legat och läst, spelat kort med Emma, lagt patients, badat och haft det gött. Men jag måste erkänna att jag blir rastlös med jämna mellanrum. Speciellt när jag som i dag hade tänk vila från träningen - men se det gick då rakt inte. Nej, framemot klockan halv fem kröp det i kroppen så jag gick till gymmet och lyfte skrot (misstänker att en hemsk träningsvärk kommer infinna sig i morgon). 

Kvällens solnedgång - kan inte se mig mätt. 

Inte många dagar kvar här innan vi får åka hem igen. Och då kommer det gosas något grymt med den lilla pälsbollen där hemma. Både Emma och jag längtar väldigt mycket efter honom även om vi vet att han har det bra med alla snälla grannar som tar hand om honom. 

Nu dags att sova för att orka med ytterligare en dag med sol och bad :). 

Ha det bra! 
Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!