header

header

18 oktober 2015

Vad jag pysslat med idag.

Oj, vad den här dagen har sprungit iväg måste jag säga. Och egentligen har jag inte gjort ett dugg vettigt - mer än att tagit det lugnt. För även om jag inte planerat att ta det lugnt så var det vad kroppen behövde och då var det bara att lyssna.

Vad har jag då pysslat med? Ja inte har jag tagit till vara på det fina vädret ute precis. Nej, jag får väl erkänna att jag mest suttit framför datorn..... Har fastnat i Photoshop och upptäckt det roliga med att skapa en bild av många bilder.

Det är så häftigt att försöka få fram en viss känsla när man lägger ihop några bilder man tagit och gör dem till en bild. Lite som att måla en tavla fast man inte målar med penslar och färg utan med bilder. Nedan visar jag en av de bilder jag suttit med idag.


 Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!