header

header

26 oktober 2015

Fullspäckad måndag.

Ja då var vecka 43 igång och det med besked. En rivstart på morgonen och sen fortsatte resten av dagen i samma tempo. Och jag klagar inte - har fått massa saker gjorda och det känns skönt. Så förhoppningsvis blir det lugnt resten av veckan.

En sån här paus hade varit skönt att få i dag :).

Emma har höstlov men får lov att gå på fritids både i dag och i morgon då vi måste jobba. Nu hade vi turen att hennes bästa vän och hennes mamma var så oerhört snälla och kom och hämtade henne på fritids i dag så hon fick följa med dem hem och leka. Fatta vilken lycka att ha så fina människor i sin bekantskapskrets. Så det var en glad och nöjd tjej jag hämtade i dag.

Höstvädret visar sig ju fortfarande från sin bästa sida och då var jag ju tvungen att ge mig ut på racern. Fick till ett riktigt bra pass där benen orkade trampa på ganska bra och fötterna inte hann bli kalla. Har sagt det förr och jag säger det igen - älskar att träna på hösten!

Nu är det hög tid att ta tag i lite redigering från fotograferingarna förra veckan. Tänkte försöka få iväg bilderna från den ena i morgon så då gäller det att sätta fart och sen måste jag ju hänga med vår lilla ulltuss på altanen. Herrejösses vad jag tycker om den där lilla kaninen <3.

Hoppas ni fått en bra start på veckan!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!