header

header

15 oktober 2015

Att ta sig tiden att stanna.

I dag när jag varit ut på ett litet fotouppdrag så satt jag där i bilen och funderade när jag for hem. Tänkte på massa saker och framför allt på hur jag alltid ser mycket och tänker på hur fint det är och här skulle jag vilja stanna till en stund.

Oftast stannar jag inte till utan stressar vidare men inte i dag. I dag tog jag helt sonika och körde åt sidan, tog med mig kameran och klev ur bilen. Och jag fick mig allt en härlig stund där i höstsolen. En stund när jag bara var i nuet och inget annat existerade. Tror det är viktigt det där, att ta sig tiden att stanna.






En skön stund mitt på dagen och man kunde ju tro att jag skulle vara nöjd men nja... Fram emot kvällen drog jag med mig Emma och kameran ut i skogen. Vilken mysig stund vi fick. Vi fotade, pratade och njöt av solens sista strålar. Och bilderna från denna kväll kommer någon annan dag.

Älskar att vara ute i skogen.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!