header

header

7 oktober 2015

Att minnas den där känslan.

Det är verkligen helt fantastiskt ute just nu (även om jag måste erkänna att jag inte förlikat mig med kylan riktigt än). Skulle helst vara ute i skogen mest hela tiden men det är ju det där med tiden. Den vill liksom inte räcka till för tillfället. Alltid är det någon tid som ska passas och däremellan en massa annat som ska hinnas med.

Då är det tur att man gick lös med kameran i favoritskogen i helgen. Så att man har lite bilder att titta tillbaka på och få känna den där känslan igen. Det är ju det som är det fantastiska med bilder. Dels kan man försöka förmedla en känsla genom en bild. Och dels kan man se på en bild man tagit och minnas den där känslan man hade där och då. Så i dag när jag inte har någon möjlighet att ta mig ut i skogen - ja då plockar jag fram mina bilder och kommer i håg den där känslan som får mig att må så bra :).


 Den uppmärksamme kanske ser undertecknad i denna bild...... annars, kolla skuggan...

Tur att man rotat fram de gamla gummistövlarna när man kom fram till den här vägen....





Dags att fixa middag innan den lilla ska skjutsas på keramikkurs.

Hoppas ni har haft och har en bra onsdag!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Åh vad jag gillar den första bilden i det här inlägget. Alla är jättefina men första bilden tilltalar mig mest, otroligt vacker!! Kram

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!