header

header

4 september 2015

Testar mig fram.

Så kom då äntligen en ledig fredag! Och ledig har den varit för mig. Gjorde undan städningen i går och kunde därför ge mig ut på ett helt fantastiskt rullskidpass i morse :). Höst i luften, långa tights och en sol som sakta började värma. L.Y.C.K.A - säger jag bara. Det var så himla skönt att äntligen kunna träna ett ordentligt pass igen. Rejält trött blev jag och det var superskönt!

Sen blev jag ju fast framför datorn och tragglandet med att lära sig Photoshop fortsatte. I dag hade jag bestämt mig för att strunta i allt vad lager och masker heter och i stället försöka lära mig att göra collage i stället. Och efter att ha sett en superpedagogisk video på Youtube så hade jag gjort mitt första collage. Lite småskavanker här och där blev det ju så klart då jag har noll koll på pixlar och storlekar men ett höstinspirerat collage fick jag till.


Nu ska här ut och rastas liten kanin innan det är dags för ridning för Emma. M är borta så det faller på min lott att följa med och det är bara roligt (minus allergin så klart). Sen i kväll inväntar vi mor/mormor och far/morfar som kommer och hälsar på i helgen :).

Hoppas ni alla har en fin fredag!
Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!