header

header

18 september 2015

Inte helt i balans.

Puh, säger jag bara. Den här veckan har varit minst sagt en berg och dalbana och nu är jag glad att det är helg och att M är hemma igen. Vi skulle egentligen åkt till fjällen men jag orkade inte. Ville hellre vara hemma få ordning både här hemma och på mig själv. Fjällen finns ju kvar och i bland får man tänka vad som blir bäst för en själv.

Mycket prat om gästrummet har det varit och det är ju där jag tillbringat större delen av min lediga tid den här veckan. Men nu mina vänner, nu är det inte mycket kvar och det känns riktigt gött. Har hållit på större delen av denna fredag och mest med det roliga - piffet. Ska försöka ta några bilder och visa hur det blivit när mattan har torkat. Jag var ju så smart och knölade in en alldeles för stor matta i tvättmaskinen i går kväll. Kan säga som så att maskinen orkade inte riktigt centrifugera så mattan som kom ut var ren men väldigt blöt. Så ett av helgens projekt blir att få mattan torr. Så kan det gå när man är lite väl optimistisk :).

I väntan på bilder från gästrummet blir det en massa bilder från de fotokurser jag gått. Det har blivit några bilder :)


En fixarhelg väntar och även tid för att komma tillbaka i balans.

Hoppas ni har en mysig fredagskväll!

1 kommentar:

  1. Vi har ju en stor tvättmaskin. Vill du centrifugera mattan? Säg till.
    Vill du lätta hjärtat? Säg till. Kram

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!