header

header

30 september 2015

"Follow me"

Den härliga höstdagen till trots så måste jag väl erkänna att jag hunnit med att redigera lite :). Önskar verkligen att jag hade mer tid över till detta men just nu är det inte så. Och då får man vara glad att man har små stunder emellanåt.

En bild som jag tog i söndags visste jag direkt vad jag ville förmedla. Problemet var bara att jag ville ha några specifika rader att "hjälpa till" att hitta känslan. Men orden kom inte hur jag än försökte. Det slutade med att jag satt och letade bland låttexter och visste någonstans i bakhuvudet att jag hade sett några rader som beskrev exakt det jag ville få fram.

Hittade jag raderna? Letade ett bra tag och till sist fann jag låten och orden. Tolkningen av bilden är naturligtvis fri men detta är vad jag vill förmedla med denna bild:



"Step inside to my world of misery.
You got to leave your pity life behind.
I will be your master and you´ll find.
That there´s no way out of here. 
There´s no way to disappear".

Follow me - Sparzanza.

En härlig höstdag som sagt och naturligtvis har vi varit ute och tagit vara på solen och värmen. Emma behövdes luftas och jag med för den delen, så vi var ute i trädgården. Emma fixade med sin trähäst samtidigt som Tuff fick vara ute och hoppa runt. Själv passade jag på att klippa lite runt kanterna i trädgården - hoppas det var sista gången för i år. 

I eftermiddags tog vi oss en sväng till fina vänner och var ute hos dom ett litet tag. Både jag och framför allt Emma tyckte det var skönt att komma hemifrån en tur. 

Nu kallar tvätten och sen hoppas jag hinna med att redigera en bild eller två. 

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!