header

header

5 september 2015

Att försöka ta det piano.

Glädjen och suget efter att träna är väl aldrig så stark som när man precis blivit frisk. Om jag kunde skulle jag vara ute och träna många timmar varje dag - och det kan jag väl i och för sig, men då är risken överhängande att jag ligger sjuk igen om några dagar.

Precis så är det för mig just nu, vill bara ut och träna. Göra allt: springa, cykla, åka rullisar, styrketräna - ja allt. Men i dag fick jag faktiskt ta mig i kragen och tänka med huvudet och helt enkelt försöka ta det lite piano. Så ingen träning i dag (även om det varit grymt svårt att hålla sig från det) men lite annat har vi fått gjort: stövlar och nya höstskor till junior har inhandlats, kaninbur har städats och delar av trädgård har rensats. En ganska soft lördag med andra ord.

Och soft tänkte jag försöka ha det resten av dagen. Är trött och vill bara gå och sova så någon nattuggla kommer jag inte vara idag :).

Fina Ida i Tiomilaskogen.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!